Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Kommentarer

Postat av: Irina

Publicerad 2010-05-24 16:08:02

Minns en tid när även jag var rädd för dammsugaren, eller ljudet iaf. Minns du?:)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-24 16:15:36

Dammsugaren? Jag minns en mus som du fick syn på rövgården :D

Postat av: Fia

Publicerad 2010-05-24 22:09:10

Har du en såndära James? I så fall blir jag avis haha! Jag har en vanlig och väldigt tråkig röd. Utan glad mun.

Postat av: Irina

Publicerad 2010-05-27 09:18:03

Det var en tid när jag bodde i Korridor o tyckte dammsugaren lät läbbigt.

Men musen minns jag oxå. O aldrig kommit över... Inte ens den lilla musen som bor i vår Kall-farstu är jag vän med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela