Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Saker jag inte visste att jag behövde...

Publicerad 2010-05-29 10:32:40 i Sjukvård och varma känslor

Och strax före min 26- årsdag bestämde sig min mun för att ge mig en 5:e visdomstand. Den har alltså vuxit fram bakom en ANNAN visdomstand, bara ifall att jag skulle behöva en extra tand där. Hade detta varit trettio- talet så hade jag varit djupt tacksam, men nu förtiden finns ju tandvårdsförmåner så jag har redan munnen full av permanenta, välfungerande tänder. Så tack munnen, men det räcker nu!



Sådana här behöver jag alltså inga fler

Kommentarer

Postat av: Irina

Publicerad 2010-05-30 13:34:45

Du vet väl att jag läser din blogg o emellanåt skrattar så tårarna rinner? Saknar dej Kattis-Pattis <3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-30 18:31:38

Minä rakastan sinua paljon fortfarande :)

Postat av: S

Publicerad 2010-05-31 07:13:59

Katarina du har inte bara fått en extra tand, nu är du också extra viiiis, 'gammal' o vis ;) ehehhehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela