Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Kommentarer

Postat av: H&M

Publicerad 2010-05-25 18:56:29

Jag blir fortfarande lite ledsen när jag tänker på henne............................................

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-25 19:34:49

Lite? I det här sammanhanget hade mycket varit på sin plats.

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-25 19:38:21

Förresten tycker jag att det är töntigt att du skriver anonymt. Jag står för vad jag tycker, det kan du också göra.

Postat av: H&M

Publicerad 2010-05-31 16:50:49

inget anonymt,, Jag heter Henry o jag e målare (H&M)o bor i Uppsala.;) Jag gillar din blogg.

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-31 17:11:43

Oj, förlåt, du skrev så personligt så jag var säker på att vi kände varandra... Ursäkta. Roligt med läsare! Jag trodde det bara var mina kompisar som läste för att vara snälla :D TACK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela