Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Saker jag inte förstår

Publicerad 2010-11-09 20:43:51 i Sjukvård och varma känslor

Jag är ju ändå hyfsat intelligent (normalbegåvad, som min kära pappa uttryckte det) och brukar få en del komplimanger för mina snabba intellektuella moves. Kanske är detta någon slags pervers omskrivning för att jag har stora... hrm... tillgångar, för hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte förstå varför en läkarmottagning som har öppet under kontorstid ändå väljer namnet cityakuten? Som TV- programmet?
De kanske har mycket akuttider, men man måste ju ändå ringa och boka och under kontorstid? Och vem korrigerar synfel akut...? Det är så mycket man inte vet!



Bilden är från: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/942/942489/greys-anatomy-the-videogame-20090107023542636.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela