Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Kvinnligheten

Publicerad 2010-10-31 12:32:47 i Sjukvård och varma känslor

"Why Don't You Love Me" - Beyoncé from Beyoncé on Vimeo.

 

Jag vet att det inte var så länge sedan jag klagade på fan och hans moster och allt som har med sex att göra. Detta kanske kan verka lite motsägelsefullt eftersom jag nu vill hylla denna kvinna som springer omkring och smeker sina underkläder. Men tillåt mig att försvara mig: Jag tycker att Beyonce lyckas skämta om något allvarligt, och vågar också driva med sig själv i den här videon. För mig är det stort. Plus att hon är så JÄVLA snygg!!! Tänk om jag såg ut så?! MJAU!

 

PS. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela