Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Hebba

Publicerad 2011-04-15 21:47:52 i Sjukvård och varma känslor

Ja, jag vet, jag gör den där grejen med munnen igen. Men det får ni liksom på köpet.
Hela nyheten består i att jag varit otrogen mot Zeinab (båda två) och istället klippt mig hos Hebba. Detta ska jag sällan eller aldrig ångra. Hebba är liten, vacker och väldigt entusiastisk. Hon nästan sjöng när hon plockade mina ögonbryn och jag förstod varför när jag såg mig själv i spegeln lite senare- utan ögonbryn! Men till Hebba sa jag att det var vackert, för annars skulle jag krossa hennes frisörhjärta. Nu överväger jag att låta henne ta hål i mina öron (de växer igen!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela