Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

ve och fasa

Publicerad 2011-07-01 20:21:45 i Sjukvård och varma känslor

Häromdagen läste jag en sjuksköterskeblogg och den var så tråkig så jag höll på att storkna. Hon profilerade sig som bloggande sjuksköterska och skrev bl a om att hennes patienter inte fått jordgubbar på midsommarafton. Nu oroar mig för att jag också skriver så jävla menlösa inlägg typ om att hur det känns när pappret är slut på personaltoaletten (då är det tur att det finns nödlarm) eller vilken eländig färg det finns på väggarna i personalrummet samt vilka herpesplåster som finns på marknaden. Alltså om man inte har något viktigt eller roligt att säga så borde man vara tyst. Ungefär som nu. Hehe.

Kommentarer

Postat av: Ulla

Publicerad 2011-07-01 23:28:05

Hejsan kattis!

Det är aldrig tråkigt att läsa din blogg. Kul att få vara med i ditt liv och få läsa dina funderingar. Du har alltid så roliga historier från din arbetsplats och det finns så mycket värme till dina medmänniskor.

Kram Ulla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela