Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Dagens kändis

Publicerad 2011-03-13 13:17:53 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Jag läste någonstans att man inte ska tro att man kan kalla sig modebloggare bara sådär rakt upp och ner för att man tycker om att handla kläder. Man måste ha någon slags meriter också. Det har inte jag och det är därför det här inte är någon modeblogg, bland annat. Som alla vet så är ju detta en kändisblogg. Det är jag som är kändisen. Man kan säga att jag är en slags lokal celeberitet, t.ex. så vet nästan alla i min kurs vem jag är. Och nästan alla på jobbet, utom en som kallar mig Katarina den 3:e. Men det är ju nära nog!
Jag tänkte bjuda på en liten musikvideo till: inbilla er nu inte att jag inte sitter och läser om kvinnor och barn och är duktig, för det gör jag, egentligen. Jag råkade bara ha en liten utflykt till Youtube.
Alltså den här tjejen har så mycket stil och attityd så hade hon bara skvätt minsta lilla droppe på mig så skulle jag vara lycklig för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela