Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Nya tider

Publicerad 2011-03-01 15:08:52 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Jag har utvecklat en ny fetisch. Ja, jag vet det verkar osannolikt med tanke på hur mycket tid som redan går till mina andra fetischer, P3 dokumentär (alla pratar släpigt) och Tradera. Det senaste är att jag har fått ett alldeles speciellt förhållande till mina "kalasbyxor"! Hahahaha! Jo det är sådana yllestrumpbyxor som jag brukar använda som långkalsonger om jag inte lyckats stjäla ett par av herr Fs långkalsonger, vilket jag händelsevis har. Nu springer jag i alla fall runt i de här kalasbyxorna och vill aldrig mer ha byxor på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela