Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Stanna pressarna

Publicerad 2011-05-21 12:12:52 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
idag är en mycket viktig dag, inte bara för att jorden ska gå under utan också för att min kompis Janne fyller år. Jag har bestämt mig för att ge henne mitt finaste virus! Förutom det tänkte jag gå till entré om en liten stund och köpa något, vi får se hur det går för när jag gjorde det igår så var jag så gott som död när jag kom hem = SANT!!!
Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela