Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Alla fattar utom du

Publicerad 2011-11-25 21:14:47 i Sjukvård och varma känslor

Känner ni igen den stirrande blicken, posen och outfiten? 1+1+1= jag ska ut. Om någon nyper mig i rumpan ikväll är det att betrakta som en lyckad kväll. Förresten så är det min namnsdag idag så det måste ju vara Guds vilja att det ska bli en bra kväll. Egentligen känns det såhär:
VARFÖR? blir det såhär
NÄR ska det sluta bli såhär
VARFÖR älskar du mig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela